ozhan saffron
 
 

فروش کشمش صادراتی ایران:

شرکت اوژن ترشیز _کاشمر،خلیل آباد و بردسکن) عامل فروش کشمش صادراتی ایران از جمله تیزابی ( سلطانی ) ، آفتابی ، طلایی ، مویز و سبز ( کاشمری ) می باشد. قیمتها فروش مستقیم از کشاورز است.

انگور خشک شده است . که شامل آهن، پتاسیم، کلسیم، و ویتامین های گروه B می باشدهمچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین Dو استروژن استاز سوی دیگر، حاوی آنتی اکسیدان است که جلوگیری از ویرانی سلول ها می شود.

بهترین نوع کشمش در تاکستان ،کاشمر و بوئین زهرا تولید می شود.

   سبز: انگور دانه دار، بلند، کشیده و سبز است و با گوگرد خشک است.

  تیزابی (سلطانی): در دو نوع مختلف طبقه بندی می شود: دانه دار وبی دانه ، رنگ های متفاوت دارد از زرد روشن به قهوهای مایل به زرد است که در خشک آن ازحل های مجاز قلیایی استفاده می شود.

  طلائی: میوه رسیده انواع مختلف انگور بی دانه اطلاق می شود که به رنگ زرد کهربا یی یا قهوه ای روشن موجود است که با دود گوگرد خشک می شود.

آفتابی: میوه رسیده انواع مختلف انگور بی دانه اطلاق می شود که با نور مستقیم خورشید خشکشده که محصول نهایی آن به رنگ قهوه ای است.

   تیره (مویز): به طور مستقیم با نور خورشید و بدون رابط خشک شده است.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ozhan saffron و آدرس ozhantorshizco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 15920
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1